SUPERTHURSDAY - We geven je 10% terug in de vorm van een voucher voor je volgende aankoop.

Online shop voor huisdieren

Gratis verzending vanaf €99

Contact

Hoe kan ik contact opnemen met miscota.nl?

Misschien vindt u het antwoord op uw vragen in onze lijst van vragen en antwoorden, maar als dit niet het geval is, dan kunt u contact met ons opnemen via onze klantenservice.

Klik op de link "Contact" onder aan de pagina, u kunt contact met ons opnemen via e-mail

Waarom verschijnen er geen knoppen?

Als u een afbeelding of knop niet ziet, is het mogelijk dat uw browser deze beelden van de knoppen niet heeft gedownload. Controleer uw browser instellen voor het downloaden van beeld-bestanden.

Als het probleem zich blijft voordoen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Waarom verschijnt er

Als u niet "Toevoegen aan winkelwagen" ziet verschijnen aan de zijkant, kijk dan eerst of het product misschien "tijdelijk niet beschikbaar" is. Dat zou betekenen dat je op dat moment het product niet kan kopen.

Als het product beschikbaar is en de optie "Toevoegen aan winkelwagen" wordt niet weergeven, dan kan het zijn dat uw browser het beeld van de knop niet gedownload heeft. Controleer of uw browser instellingen de beeldbestanden kan downloaden.

Als het probleem zich blijft voordoen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Waarom ontbreken de producten die ik heb toegevoegd aan mijn winkelwagen?

Houd er rekening mee dat de producten die u koopt worden opgeslagen in de "Winkelwagen" voor een beperkte periode.

Onze catalogus wordt elke minuut bijgewerkt, dus het kan zijn dat sommige producten die zijn opgeslagen in uw winkelwagen voor een lange periode, niet meer beschikbaar zijn. Om deze situatie te voorkomen, wordt uw "Winkelwagen" geleegd, elke keer dat u uw browser sluit.

In sommige gevallen, kunnen producten verdwijnen als gevolg van wijzigingen in onze website. In dit geval,onze excuses voor het ongemak.

Wat moet ik doen als de pagina verversen niet helpt?

Het is raadzaam om uw browse geschiedenis regelmatig leeg te maken.Wanneer de geschiedenis leeg is, is de navigatie veel sneller dan wanneer deze vol is.

Vergeet niet om uw browser te updaten door het downloaden van de laatste versie (Internet Explorer, Mozilla Firefox of Chrome). Door het bezoeken van de startpagina van uw browser, kunt u controleren of er nieuwe updates zijn. Normaal gesproken vindt u instructies over hoe u uw browser kunt updaten via de "Help" optie aan de bovenkant van de browser.

Waarom kan ik de pagina´s niet goed zien?

U kunt in de eerste plaats proberen om de webpagina bij te werken (F5 of CTRL + R-toets). Als het probleem zich blijft voordoen, dan is het waarschijnlijk te wijten aan uw cookies instelling. Uw browser moet worden ingeteld om cookies te accepteren van onze website.

  • Als u Internet Explorer gebruikt, doet u het volgende:
  • "Bekijk" >> "Internet-opties" >> "Geavanceerde opties" >> "Cookies" >> "Cookies altijd accepteren '.

  • Als u Mozilla Firefox gebruikt, doet u het volgende:

  • "Tools" >> "Opties" >> "Cookies" >> "Cookies toestaan ​​op de website."

  • Als u Chrome gebruikt, doet u het volgende:

  • "Opties" >> "Geavanceerd" >> "Configuratie van inhoud" >> Cookies "Maken van lokale gegevens (aanbevolen)".

Wat kunt u doen als internet traag is of u geen verbinding kan maken?

Probeer eerst de pagina te vernieuwen (door opF5of CTRL +R). Als het lang duurt om de website te laden of de website slechts gedeeltelijk laadt, dan is meestal de oplossing om te klikken op de knop "stop" op de top van de browser naast de adresbalken vervolgens op "Update" te klikken.

Ook kunt u proberen om uw geschiedenis en uw cookies te verwijderen. De meeste browsers slaan een kopie op van elke website die u heeft bezocht. Door het verwijderen van deze bestanden kunt u uw ruimte beter beheren en heeft u dus ook meer snelheid.

Ga naar de "Geschiedenis" en "Temporary Internet Files" van uw browser en verwijder alle tijdelijke bestanden.

Als u na het volgen van deze stappen, nog steeds problemen hebt, probeer dan uw browser te refreshen, of neem contact op met uw internet provider om de nodige bijstand te krijgen.

Waarom kan ik geen toegang tot mijn account krijgen?

Om veiligheidsredenen kan het zijn dat uw sessie automatisch wordt afgesloten, nadat er 15 minuten zijn verstreken zonder dat er een activiteit is gebeurd. Er zal u gevraagd worden om opnieuw in te loggen als u verder surft op Miscota.nl

Ook kunnen sommige browsers worden geconfigureerd om 'cookies' te weigeren. Controleer uw Internet-configuratie of u niet een management programma 'cookies' gebruikt.

Waarom krijg ik geen antwoord van Miscota.nl?

Als u contact met ons opneemt en vervolgens geen antwoord krijgt, is het mogelijk dat uw e-mailprovider de e-mails van Miscota.nl blokkeert.

Controleer bij uw e-mail de "Post ongewenst" of "spam", als u daar niks vind, neemt u dan contact op met uw e-mailprovider of met Miscota.

Waarom herkent de website mijn account niet?

Als u een probleem heeft met het aankoopproces of het inloggen, kunt u het probleem tijdelijk waarschijnlijk oplossen door de deactivering van de JavaScript in uw browser. Dit kunt u meestal uitschakelen bij de instellingen van uw browser.

Als het probleem zich blijft voordoen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

rtp