Online shop voor huisdieren

Gratis verzending vanaf €99

Plaats een bestelling

Hoe vind ik een product op Miscota.nl?

U vindt het product dat u zoekt op drie verschillende manieren:

  • Op onze website kunt u zich aanmelden met uw naam en wachtwoord en hier vindt u een menubalk, hiermee kunt u zich makkelijk navigeren door onze productaanbod. Zodra u één van deze producten selecteert, komt u bij een lijst met producten. Met behulp van de productfilter in het zijmenu, zult u een product kunnen vind.
  • In hetzelfde menu vindt u ook een zoekbalk aan de rechterkant van het scherm, waar u de naam van het product dat u zoekt in het witte veld kunt typen.
  • Ook door de merknamen vindt u het gewenste product. Op de homepage van Miscota staat aan de onderkant van de pagina een lijst van de merken. Deze lijst geeft u toegang tot alle producten in uw gewenste merk.

Hoe kan ik een betaling maken met een kortingscode of cadeaubon?

Wanneer u uw bestelling bevestigt in uw winkelwagen, ziet u een veld waar u de kortingscode kan invullen.

Voer de code in en druk op "gebruik coupon". U zult zien dat de kortingscode automatisch wordt doorgevoerd in uw bestelling.

U kunt maar één code gebruiken per bestelling.

Welke creditcards worden geaccepteerd?

Miscota accepteert de volgende creditcards:

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Wanneer u zich aanmeldt bij uw account, of op elke andere plaats waar u uw e-mailadres en uw wachtwoord nodig heeft om in te loggen, vindt u een link die u zal toestaan ​​om uw wachtwoord te achterhalen.

Zodra u klikt op deze link, zult u beginnen met het proces om uw wachtwoord te achterhalen. U kunt uw wachtwoord opnieuw instellen door de instructies te volgen die u verzonden krijgt via e-mail.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

In het geval dat u een fout heeft gemaakt bij uw bestellen, heeft u tot 16.00 uur van de dag van bestelling de tijd om de bestelling te veranderen.

In dit geval moet u contact opnemen met de klantenservice.

Wanneer u na 16.00 uur besteld en u wilt de order wijzigen, dan hangt dit af van de vraag of uw bestelling als is verzonden of niet.

Hoe kan ik mijn bestelling voltooien?

Zodra we alle gegevens die nodig zijn voor het uitvoeren van de bestelling en we de bevestiging van ontvangst van de betaling hebben, zal de bestelling worden afgerond en gaan we verder met het opstellen en indienen.

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

Bij Miscota.nl zijn er drie verschillende betalingsmogelijkheden:

  • Kaart: Wij accepteren Visa, Mastercard, Maestro en American Express via de beveiligde betaling platform dat we hebben.
  • Paypal: U kunt betalen met uw Paypal account
  • Bankoverschrijving: Wij zorgen voor een bankrekeningnummer waar u het geld voor u bestelling kunt betalen.

Waarom moet ik inloggen?

Om de bestelling te verwerken en om de aankoop met uw gegevens te verbinden moet u zich inloggen.

Als nieuwe klant kunt u zich registreren met uw e-mailadres en de stappen daarna volgen.

Als u al een klant van Miscota bent, dan kunt u zich inloggen met uw e-mailadres en uw wachtwoord.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klik dan op "wachtwoord vergeten" en wij zullen u vanaf daar verder helpen.

Hoe kan ik mijn bestelling voltooien?

Als u bent ingelogd in uw winkelwagen, controleer dan of u alle producten die zijn ingevoerd degenen zijn die je wilt kopen. Als u klaar bent, klikt u op "Doorgaan tot aankoop" en hier begint het proces van de aankoop.

Hoe kan ik producten toevoegen aan mijn winkelwagen?

In de productbeschrijving vindt u een tabel met de verschillende maten en hoeveelheden. U hoeft alleen het bedrijf te kiezen dat het beste bij uw behoeftes past en dan klikt u op de groene knop "in winkelwagen". Op deze manier zal het gekozen product toegevoegd worden aan uw winkelwagen met de door u aangegeven hoeveelheden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer u uw bestelling plaatst, zullen wij u vertellen wat de geschatte datum van levering is, met betrekking tot de beschikbaarheid van de producten.


rtp