SUPERTHURSDAY - We geven je 10% terug in de vorm van een voucher voor je volgende aankoop.

Online shop voor huisdieren

Gratis verzending vanaf €99

Verzending en retourneren

Hoe verander ik mijn verzendadres?

Om eventuele wijzigingen in de levering van een bestelling te maken, neemt u zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice

Wat is de termijn voor terugbetaling?

Als u een product wilt retourneren, moet u dit binnen 14 dagen na de levering doen. Neem contact op met de klantenservice zodat wij hiervan op de hoogte zijn en hulpkunnen bieden bij het proces.

Na ontvangst van de goederen, betalen wij het ​​betaalde bedrag voor het product binnen 10 dagen terug.

Hoe kan ik een product retourneren?

Als u wilt weten hoe u een product moet retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat gebeurt er met niet-geleverde pakketten?

Wanneer een pakket niet afgeleverd kon worden om redenen die niet afhankelijk zijn van Miscota, dan betalen wij het ​​volledige bedrag terug van uw aankoop, verminderd met de kosten van de terugzending van het pakket.

Waarom kan mijn pakket niet worden afgeleverd?

Er zijn twee mogelijke redenen waarom uw pakket niet kan worden geleverd:

  • Verkeerd adres: Controleer of het opgegeven adres juist is, uw bestelling kan zijn geleverd aan een ander adres.
  • Niet succesvolle levering: Onze leveranciers doen 3 pogingen om de bestelling te leveren, als deze 3 pogingen mislukken, wordt de bestelling teruggestuurd.

Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?

In de lijst met orders, gelegen in uw prive-menu, kunt u op elk gewenst moment de status van uw bestelling bekijken.

Waar is mijn bestelling?

In de lijst met orders, die is gelegen in uw prive-menu, ziet u de status van uw bestelling. U vindt drie soorten van de status:

  • Bevestigd: Dit betekent dat uw bestelling correct is uitgevoerd en de betaling is geverifieerd, zodat het team van Miscota verder kan gaan met het verwerken van de bestelling.
  • Verwerking: De bestelling wordt voorbereid in het magazijn voor verzending.
  • Verzonden: Uw bestelling heeft het magazijn verlaten en is op weg naar het afleveradres.

   

Hoe kan ik mijn lopende orders controleren?

Om uw prive-menu te openen, kunt u met de rechter muisknop aanmelden op onze website.

Als u klikt op "Overzicht van de bestellingen" knop krijgt u toegang tot een lijst van de lopende en afgeronde orders.

Kan ik later mijn bestelling wijzigen?

U kunt eventuele aanpassingen aan uw bestelling doorgeven via de telefoon, op voorwaarde dat de bestelling nog niet is verzonden. In het laatste geval kunt u geen wijzigingen aanbrengen.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Moet ik de retourneerkosten betalen?

Ja. Om te retourneren, moet u de kosten in verband met dit proces betalen.

Bij terugkeer van een beschadigd product of de levering van een verkeerd product, zijn de kosten geheel voor rekening van Miscota.

Waar kan ik mijn bestelling ontvangen?

Wij leveren in Nederland.

Bij uw verzendadres. Het is mogelijk om meerdere verzendadressen te hebben.

We sturen altijd een bevestigings e-mail van uw bestelling. Zo kunt u controleren of de gegevens van de levering juist zijn.

Wat moet ik in gedachten houden met de verzending?

Als u ervoor kiest om te betalen via een overschrijving, moet u weten dat de levertijd wordt gerekend vanaf de ontvangst van de betaling en bevestiging van onze bank.

Items worden over het algemeen geleverd aan het door u opgegeven adres bij het winkelen. Maakt u zich geen zorgen als het pakket niet is afgeleverd vanwege het feit dat u niet aanwezig bent, het gebied, het volume of het gewicht. Onze leveranciers zullen u een bericht achterlaten of contact met u opnemen om een dag en tijdstip af te spreken.

Als u meer vragen heeft, aarzel dan niet om onze veelgestelde vragensectie te bezoeken.

rtp