Online shop voor huisdieren

Gratis verzending vanaf €99

Betaling en promoties

Welke betaalmethode biedt u aan?

Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden, u kunt een van de volgende methoden gebruiken:

  • Kredietkaart.
  • PayPal (+1€)

 

De beveiliging van uw gegevens is van vitaal belang voor ons, daarom houden wij geen gegevens in verband met de betalingen. Uw gegevens gaan rechtstreeks naar de platforms van geautoriseerde bankinstellingen.

 

Alle betalingen die we ontvangen ontvangen een validatie tegen fraude, waardoor ongeautoriseerde aankopen worden voorkomen.

 Afhankelijk van de prijs, het gewicht en het volume van het product kan een toeslag van 1 tot 30 euro van toepassing zijn. Het zal worden aangegeven bij het afrekenen voor de betaling. Wij danken u voor uw begrip.  

Is het veilig om online te kopen?

De beveiliging en betrouwbaarheid van online winkelen is steeds beter.

 

Onze website werkt op een veilige verbinding, genaamd SSL, die de codificatie van de gevoelige informatie van al onze klanten, zoals informatie, naam, achternamen of bestemmingsadressen, mogelijk maakt. SSL-technologie biedt een veilige verbinding tussen onze klant en het web.

 

We werken aan onze bestellingen volgens de normen van online beveiliging en we hebben een team van professionals die alle bestellingen voor fraude controleren.

Hoe kan ik een kortingscode krijgen?

Hoewel we werken om de goedkoopste prijzen mogelijk te maken, starten we uiteindelijk promotie kortingen.

 

Deze kortingskodes kunnen worden ontvangen door abonneren op onze nieuwsbrief of op ons nieuws over sociale netwerken. Om het gemakkelijker te maken, zijn onze belangrijkste promoties direct op onze homepage opgenomen.

 

Het is belangrijk om de kortingscode te weten die u zal gebruiken en te bevestigen dat het nuttig is voor de aankoop die u wilt maken.

Wat moet ik doen als ik extra voor mijn bestelling in rekening is gebracht?

Als u hier om deze reden bent, laat ons ons eerst verontschuldigen.

 

Er zijn verschillende redenen waarom u uw aankoop overbelast heeft.

 

Bevestig alsjeblieft dat u geen expressdienst hebt geselecteerd. Deze service heeft een hogere kosten dan de standaard en misschien had u het niet overwogen.

 

Een andere mogelijkheid is dat u een kortingsbon hebt gebruikt voor een selectie van out-of-range producten. Als dit het geval is, raden wij u aan de voorwaarden van die bepaalde campagne te beoordelen om te bevestigen dat alles correct is.

 

Wat ook de reden is, is onze klantenservice team tot uw dienst om u te helpen oplossen van een probleem dat verband houdt met deze reden.

rtp